Nakon definiranja ciljeva istražujemo konkurenciju i mogućnosti te predlažemo niz aktivnosti koje čine marketinški plan Vaše tvrtke za društvene mreže. U tijeku kampanje analiziramo uspješnost poduzetih aktivnosti te prilagođavamo daljnji tijek kampanje.

Ciljevi kampanje na društvenim mrežama:

širenje svijesti o brandu
promocija novog sadržaja na poslovnim web stranicama
promocija novog proizvoda
stvaranje povjerenja
održavanje veza s postojećim klijentima i kupcima
istraživanje navika potrošača i tržišta općenito te širenje baze klijenata Marketing kampanje na najpoznatijim socijalnim mrežama:

Facebook kampanja se sastoji od:

Izrada Facebook stranice: Profil tvrtke, proizvoda ili usluge sa osnovnim informacijama, djelatnostima i fotografijama
Integracija Facebook stranice sa web stranicom, sinhroniziranje zajedničkih sadržaja i ponuditi na oba mjesta zajedničke aplikacije primjerene mjestu objavljivanja.
Facebook ciljano oglašavanje.
Mini web integracija Facebook aplikacija.
Nagradne igre i drugi interaktivni sadržaji.

Google +

Izrada Google + mini web stranice
Integracija web stranica sa Google+ računom
Google + ciljano oglašavanje

Twiter kampanja

Izrada Twiter računa
Izgradnja Twiter mreže
Integracija sa web stranicom
Distribucija članaka sa web stranica
Ugradnja tweetova unutar sadržaja
Brand monitoring
Personaliziranje tvrtke ili branda

LinkedIn

Pomoć u izradi LinkedIn profila Integracija sa web stranicom
Savjetovanje za korištenje LinkedIn-a u svrhu oglašavanja i jačanja Vašeg poslovanja