Cilj optimizacije web stranica je postići bolji rejting u besplatnim rezultatima pretraživanja tražilica na bitne ključne riječi te time povećati prodaju usluga ili proizvoda.

Web stranice koje se na tražilicama za bitne ključne riječi pronađu u prvih 10 rezultata pretraživanja ili na prvoj stranici najčešće će privući pažnju internet korisnika koji će ih zatim posjetiti.

Visokim pozicioniranjem Vaših web stranica na tražilicama (kao što su Google.hr, www.hr, Yahoo, AltaVista, Bing, Excite i Northern Light), glede na ključne riječi koje najviše odgovaraju sadržaju stranica, povećava se posjećenost što rezultira većim brojem poslovnih kontakata te rastom uspješnosti Vaše djelatnosti.

Tražilice su najkvalitetniji i najučestaliji izvor ciljane posjećenosti na internetu - istraživanja su pokazala da gotovo 90% svih posjetitelja standardnih web stranica dolazi upravo sa tražilica. Ciljana posjećenost je ključ uspjeha Vaših web stranica.

SEO optimizacija

za tražilice dugoročno je rješenje za dobro prirodno pozicioniranje Vaših web stranica na tražilicama. Optimizacija uključuje analizu konkurencije, utvrđivanje ključnih riječi (termina i fraza relevantnih za vašu djelatnost koje se koriste kod pretrage u tražilicama), prilagodbu sadržaja Vaših stranica s ciljem povećanja dostupnosti i prepoznatljivosti mehanizmima tražilica te povezivanje Vaših stranica s ostalim stranicama u cilju promocije.

Loše napravljena optimizacija web stranica najčešće rezultira lošim rezultatima pojedinih projekata te je samim time trošak, a ne kvalitetna investicija za Vaše poslovanje.

Ukoliko Vašu stranicu ne mogu pronaći korisnici koji koriste tražilice, prilagodba nije kvalitetno napravljena. Kvalitetna prilagodba omogućuje da korisnici što lakše pronađu Vaše stranice kada upišu određenu ključnu riječ vezanu za Vašu djelatnost. Ona dovodi kupce ili poslovne partnere te ih kasnije ponovno podsjeća da svrate na Vaše stranice.

seo optimizacija stranica