Pintardesign engleski

Ovogodišnje SEO smjernice

U 2016. g. SEO i marketing povezani su čvršće nego ikad prije. Za što bolje poslovanje vaši bi SEO i marketing timovi trebali tijesno surađivati, tvrdi AJ Agrawal iz tvrtke Alumnify te navodi najvažnije ovogodišnje smjernice pomoću kojih bi vaša tvrtka mogla biti još uspješnija.

Definirajte svoje ključne riječi

Ovo je jedan od rijetkih starih SEO čimbenika koji će nastaviti funkcionirati. Ključne riječi možda su izgubile na značaju jer je Google promijenio pravila, ali one su i dalje sastavni dio vaše strategije. Ne trebate ih više masovno ubacivati, ali svakako ih koristite. Neka se istraživanje ključnih riječi i odluka u kojoj mjeri ćete ih koristiti temelje na tome koliko jaku konkurenciju imate i koliko povećanje posjeta očekujete.

Mobitel, mobitel, mobitel

To vrijedi i za SEO i za marketing. Po prvi put rezultati istraživanja pokazuju da su mobilne pretrage nadmašile desktop pretraživanja. Google je već implementirao Mobilegeddon tako da ćete u ovom trenutku morati poduzeti sljedeća dva koraka.

Prvo, vaše web stranice moraju biti prilagođene mobilnim uređajima (ako već nisu). Na sreću, većina novih tema to ima ugrađeno tako da s tim ne bi trebalo biti problema.

Drugo, trebate komunicirati s mobilnim korisnicima. To znači da trebate skratiti svoje sadržaje pa zbog toga zaboravite opširne stranice.

Dominacija fotografija i videa

Čini se da je ljudska pozornost iz godine u godinu sve slabija. Pisani sadržaj u marketingu postaje gotovo nedopustiv, iako je i dalje važan SEO čimbenik. Foto i video sadržaji dominiraju i u SEO i u marketingu.

Za marketinške svrhe, fotografije i video ciljaju ponajprije korisnike mobilnih uređaja. To ima smisla jer kad je netko u pokretu, nema vremena za probijanje kroz tisuću riječi sadržaja. Mobilnim korisnicima video sadržaj može pružiti sve potrebne informacije. Preusmjerite zato više vremena i energije u stvaranje kvalitetnih foto i video sadržaja.

Usredotočite se na društvene mreže

Praktički je nemoguće izravno ciljati SEO – Google više ne želi da to radite. Umjesto toga, želi da su tvrtke usredotočene na svoje stvarne korisnike. To znači da je značaj društvenih mreža porastao. Društvene mreže su odraz prave popularnosti, tako da će ono što je popularno na društvenim mrežama postati popularno i u Google-ovim rezultatima pretrage.

Društvene mreže trebaju postati sastavni dio vaših SEO i marketinških kampanja. Veći angažman na društvenim mrežama je vrlo važan tako za SEO kao i za osnovni marketing.

SEO + marketing analiza

Glede na to da su SEO i marketing tako združeni jedno s drugim, podaci koje ste dobili od marketinga bit će relevantni i za vaš SEO, i obrnuto. Koristite podatke iz oba izvora kako biste definirali strategiju za sljedećih pola godine.

Ispričajte priču

Ove smjernice trebale bi ukazati na važnost aktivnih korisnika. Trebate ispričati priču. Vaš brend mora imati priču koja će privući kupce – pobrinite se da ju ima u svakom trenutku. Ako se korisnici uključe u priču vašeg brenda, vaš će SEO ojačati.

Budite spremni platiti

Mnoge platforme daju prednost plaćenim oglašivačima. To vrijedi tako za Google kao i za Facebook. Za bolje rezultate budite spremni platiti oglašavanje. Padom organskog dosega na društvenim mrežama, to bi uskoro mogao ostati jedini način za dosezanje značajnijih rezultata.

Za one s manje iskustva: plaćeno oglašavanje podsjeća na učenje potpuno novog jezika pa stoga počnite s manjim svotama.

Tijek vremena

Ovako napisano, SEO i marketing možda zvuče kao nešto nevjerojatno jednostavno. Da ne bude zabune, nema ništa jednostavno u marketingu vašeg brenda, bilo na Google-u ili direktno kupcima. To zahtijeva puno vremena i napora. Postignete li uspjeh u šest mjeseci, to se smatra izuzetno brzim pomakom.

Potrebno je iskoračiti iz svog uobičajenog načina rada i testirati opcije. A/B split testiranje je ključno za vaše uspješnije poslovanje. Probajte nove stvari i tako doznajte što funkcionira, a što ne. Ono što funkcionira za jednu tvrtku neće nužno funkcionirati za vas.

Poruka koju treba prenijeti u 2016. g. ista je ona koju je trebalo prenijeti tijekom bilo koje druge godine. Naporan rad i stalno testiranje će dugoročno isplatiti.