Offline i online marketing su jednako važni
Offline marketing će neminovno dovesti do toga da korisnici potraže brand online, što ulijeva neku vrstu povjerenja iz Google-a. Preporuka za male tvrtke je dobiti što više recenzija na svom Google poslovnom profilu. Google koristi ove podatke, a to može biti važan čimbenik u povjerenju pretraživača u brand. Plus, nikada nije naodmet da vaš brand ima iskrene recenzije kada korisnik pretražuje vašu tvrtku – naravno, pod uvjetom da su pozitivne.
Ne očekujte brze rezultate
SEO nije instant strategija, a ljudi u potrazi za brzim, jeftinim pobjedama su oni koji imaju najmanje dosljednosti u svojoj strategiji. Svaki put kada promijenite smjer u svom SEO, stvara se uzorak koji Google vidi, a isticanje nije nešto što želite s Google-om koji stalno promatra.
Optimizacija za lokalno pretraživanje
Upotrijebite ključne riječi temeljene na lokaciji i pobrinite se da lokalni imenici navode precizno i dosljedno sve vaše poslovne informacije. Osim toga, surađujte s lokalnim informativnim portalima i tvrtkama sa srodnim djelatnostima s ciljem izgradnje linkova na vaše stranice.
Uskladite svoje poslovne podatke na svim stranicama
To uključuje naziv tvrtke, adresu, telefonski broj, e-mail kontakt, kontakt informacije vlasnika, opis djelatnosti, URL početne stranice i logotip. To će vam omogućiti regionalno rangiranje, ali i prikaz na mapama na stranicama s rezultatima pretraživanja.
Napravite video koji se odnosi na vašu djelatnost ili regiju
Ne samo da će video omogućiti bolji prikaz od tekstualnog opisa nego može povećati vrijeme boravka na vašim stranicama (neka video traje barem tri minute). Upotrijebite dobar naslov, opis i linkove u opisu videa.
Održavajte stranice
Google je sklon nagraditi web stranice koje sadrže redovito ažurirane nove sadržaje, stoga je poželjno da je sustav za upravljanje sadržajem jednostavan za korištenje.
Ponudite izvrsno korisničko iskustvo
Brzina stranica, njihova sigurnost, jasni pozivi na akciju (CTA) i struktura stranica postat će ove godine još značajniji SEO čimbenici. Stranice koje nude kvalitetnije korisničko iskustvo i jednostavne su za navigaciju odnosit će prevagu u odnosu na stranice koje imaju samo dobro složene dolazne likove (backlinks).
Nemojte stati u svojim SEO nastojanjima
SEO nije jednokratna stvar – to je proces koji nikad ne prestaje. U trenutku kada prestanete poboljšavati svoje stranice i njihov položaj u tražilicama, zaostajete. Takav zaostatak je iznimno je teško nadoknaditi i to nije nešto što se može popraviti s par izmjena u kodovima. Male tvrtke koje ozbiljno pristupaju SEO i položaju svojih stranica u tražilicama trebaju shvatiti da je to dugoročno ulaganje.